آهنگ جدید میثاق راد به نام «رفیقتم»

مجله اینترنتی واژه چی

مجله اینترنتی واژه چی

به وبلاگ من خوش آمدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








آهنگ جدید میثاق راد به نام «رفیقتم»

متن آهنگ میثاق راد رفیقتم

من بی احساسو حساس کردی رو خودت…❤️

حالم یه جور دیگه شد هر بار کردی رو تو بم

نزدیکی قد نفس نباشی دنیا چی داره…❤️

به من عطر هدیه نده میگن که دوری میاره

موندنی ترین من، رفیقمی رفیقتم…❤️

دیگه هرکاری کنی عزیزمی از این به بعد…❤️

ما شدیم شبیه به هم موندنی ترین من…

 

چه قشنگه میبینم اسممو من دور گردنت…❤️

بهم خیره میشی با اون چشات انگاری که نقاشی کردنت…❤️

دل به تو بستم هی چه خوبه داشتنت…????

موندنی ترین من رفیقمی رفیقتم❤️

دیگه هرکاری کنی عزیزمی از این به بعد…

ما شدیم شبیه به هم موندنی ترین من…????

 

آهنگ جدید میثاق راد به نام «رفیقتم»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط مجله اینترنتی واژه چی در چهار شنبه 8 آذر 1402

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by vazhechi